Subpage slide
Jestem Uczniem Jestem Rodzicem Jestem Kandydatem

Dzień hiszpański technika eksploatacji portów i terminali

28 października 2019 | Agencja magico

25 października 2019 roku w Zespole Szkół  Nr 2 w Stalowej Woli uczniowie kształcący się w zawodzie technik eksploatacji portów i terminali relacjonowali swoje  wrażenia z  pobytu na praktykach zagranicznych  w Hiszpanii w ramach projektu  pt: ?Praktyki zawodowe ? dobra inwestycja w przyszłość ? w ramach projektu ?Ponadnarodowa mobilność uczniów i absolwentów oraz kadry kształcenia zawodowego? realizowanego ze środków PO WER na zasadach Programu Erasmus+ sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.

 

Podczas uroczystości na auli szkoły uczniowie opowiadali  o Hiszpanii, o wycieczkach do Malagi i do Faro do Portugalii, o potrawach które kosztowali i o kulturze z którą się zetknęli. Bardzo ciekawym elementem praktyk była nawigowanie statkiem na specjalnym symulatorze.  Uczestnicy zdobyli umiejętności które pozwoliły uzyskać szereg certyfikatów: certyfikat ukończenia praktyk, Europass Mobilność, certyfikat ukończenia kursu języka hiszpańskiego.

 

Relacja z dnia hiszpańskiego ukaże się w lokalnej  Telewizji Stella.

Uczniowie biorąc udział w projekcie nabyli wiedzę u  umiejętności, które w Polsce byłyby dla nich nieosiągalne. Uczestnicząc w praktykach związanych z logistyką nabyli szereg kompetencji zawodowych, umiejętność posługiwania się językiem hiszpańskim w stopniu podstawowym i doświadczenie tak potrzebne we współczesnym świecie.

Zobacz inne wpisy

Uroczyste zakończenie roku szkolnego klas maturalnych odbędzie się dnia 26 kwietnia 2024 r. Uroczystość rozpoczyna się o godzinie...

Międzynarodowy Dzień Ziemi

23 kwietnia 2024 | Bogusław Łój

...

„Są takie piękne słowa: godność, człowieczeństwo. Tego broniliśmy” /Marek Edelman/ W dniu 19 kwietnia obchodzimy rocznicę...

Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.