Subpage slide
Jestem Uczniem Jestem Rodzicem Jestem Kandydatem

III edycja szkolnego turnieju e-sportowego Fortnite

28 kwietnia 2025 | Bogusław Łój

E-sport, czyli sport elektroniczny, to forma rywalizacji, w której zawodnicy konkurują ze sobą w grach komputerowych. Jego historia sięga lat 90. XX wieku, kiedy odbyły się pierwsze profesjonalne rozgrywki w takie tytuły jak Mario Bros, Tetris czy Red Racer. Z czasem rozgrywki przeniosły się z kafejek internetowych do hal i na stadiony, a wartość nagród wzrosła stukrotnie. Dziś najlepsi zawodnicy walczą o miliony dolarów.

23 kwietnia 2025 r. w Zespole Szkół nr 2 odbyła się trzecia edycja szkolnych zawodów w Fortnite w trybie Creative Realistic 2v2. Fortnite to jedna z najpopularniejszych gier na świecie – liczba zarejestrowanych graczy przekracza 300 milionów, a liczba osób grających jednocześnie waha się od miliona do trzech milionów.

Do turnieju zgłosiło się 14 dwuosobowych drużyn. Emocje, rywalizacja, ambicja zawodników, wysoki poziom umiejętności oraz odpowiednia taktyka – wszystko to złożyło się na niezwykle udane wydarzenie. Sukcesy i radość zwycięzców oraz smutek i rozczarowanie przegranych stanowiły tło dla wspólnie spędzonego czasu.

Po pokonaniu czterostopniowej drabinki turniejowej zwycięzcami zostali Oskar Wachałowicz i Mateusz Stadnik z klasy III TC. W finale pokonali oni kolegów z klasy III TBW – Filipa Walę i Kamila Serafina. Zwycięzcy otrzymali nagrody w postaci bonów do wykorzystania w sklepach VIVO.

Organizatorami wydarzenia byli pan Dariusz Smolarek oraz pan Bogusław Łój.

Zobacz inne wpisy

Zakończyła się XI edycja programu edukacyjnego „Bosch Home Comfort szkoli”. Uczniowie w zawodzie Technik Urządzeń...

Wakacje to czas, na który czekamy przez cały rok – pełen relaksu, podróży, spotkań z przyjaciółmi i odpoczynku od szkolnych...

Piknik na dziedzińcu szkolnym

13 czerwca 2025 | Dariusz Smolarek

We wtorek, 10 czerwca, z inicjatywy Samorządu Uczniowskiego odbył się piknik na dziedzińcu naszej szkoły. Wydarzenie stanowiło...

Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.