Subpage slide
Jestem Uczniem Jestem Rodzicem Jestem Kandydatem

Projekt edukacyjny BAKCYL

03 stycznia 2019 | Agencja magico

W dniach 5, 12 i 19 grudnia 2018 roku uczniowie klas 1TP, 2TPG, 2TL1 i 2TL2 pod opieką p. Justyny Czech, wzięli udział w trzech lekcjach z cyklu projektu BAKCYL. W ramach przedmiotu Podstawy przedsiębiorczości, lekcje przeprowadziła Kierownik Zespołu Promocji i Marketingu Nadsańskiego Banku Spółdzielczego, p. Dorota Serafin.

       

Projekt Bankowcy dla Edukacji Finansowej Młodzieży, BAKCYL to przedsięwzięcie przygotowane przez Warszawski Instytut Bankowości. Jego celem głównym jest edukacja finansowa dzieci i młodzieży. To współdziałanie różnych podmiotów takich jak banki  i szkoły na rzecz wzbogacenia wiedzy finansowej młodego pokolenia Polaków.

 

Dzięki tej inicjatywie, uczniowie naszej szkoły wzbogacili  swoją wiedzę z zakresu praktycznych zagadnień finansowych. Lekcje zostały przeprowadzone przez bankowca - praktyka, który podzielił się swoim doświadczeniem i wiedzą w formie prezentacji. Wzbogaciły program nauczania o ciekawe, interaktywne działania edukacyjne, m.in. wykład interaktywny, którego głównym celem jest kształtowanie dobrych nawyków w zarządzaniu finansami.  Tematyka lekcji  w ciekawy sposób dostarczyła uczniom wiedzy o świecie codziennych finansów i jego bezpieczeństwie, tak aby w niedalekiej przyszłości, potrafili korzystać z szerokiego wachlarza odpowiednich usług finansowych.

 

Opracowanie:    Justyna Czech

  [gallery link="file" ids="53884,53885,53886"]

Zobacz inne wpisy

Święto Patrona w Złotej Kościuszkowskiej

16 kwietnia 2024 | Bogusław Łój

9 kwietnia w Zespole Szkół Nr 2 w Stalowej Woli, odbyły się uroczyste obchody Święta Patrona Szkoły - Tadeusza Kościuszki,...

Debata Oksfordzka: "Globalizacja jest zagrożeniem"

09 kwietnia 2024 | Bogusław Łój

Dnia 05.04.2024 r. w Centrum Aktywności Seniora odbyły się ćwierćfinały rozgrywek międzyszkolnych w formie debat oksfordzkich...

Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.